marți, 23 octombrie 2012

NEW OBSESSION!!


Vreau vreau vreau vreau ceva cu TINTEE!Obsesia mea de cateva luni.Intradevar poate sunt atrasa de acest nou trend care sigur peste ceva timp nu se va mai purta sau va fi demodat insa chiar imi place!Mi se pare unic in felul lui ,te defineste si esti mai bling bling:))  (if you know what i mean.)Insa se gasesc atat de greu mai ales intr-un oras atat de mic ca al meu:( iar singura ocazie ar fi sa iau de pe okazii sau alte site-uri si chiar nu as avea incredere.Stiti voi ceva undeva de incredere ?astept raspunsuri:*
Uf uf uf ma uit la pozele astea si pur si simplu salivez tanjesc ce vreti voi:( nu imi trebuie neaparat haina direct cu tinte gata facuta..pot sa o fac si eu si chiar as vrea!

Iar acest sutien(is killing meee) e absolut superb:(

Blugi scurti acum nu se mai poarta ca vine frigul iar la blugii normali mi-e teama sa imi pun sau sa ii personalizez.(profesorii din scoala mea sunt cam pretentiosi)si nu pot sa imi permit chiar asa de usor.

Si acestea sunt foarte dragute cu toate ca sunt mici.Iar pe yt am vazut sute de clipuri cu idei si hainute personalizate cu ajtorul tintelor in fel si chip.E un trend ce vine si pleaca insa as vrea sa profit de el cat mai pot.Asa ca tintelor haideti la mineee!:))
xoxo

2 comentarii:

  1. Aceleasi lucruri ma obsedeaza si pe mine! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. le poti achizitiona de pe diferite site-uri si poti personaliza acasa tot ceea ce vrei :D. eu o sa incerc in 2 saptamani :D

    RăspundețiȘtergere