vineri, 21 septembrie 2012

Random: Sfarsit de saptamana!

Insfarsit!!!!Nu pot sa cred ca a venit vineri.Cat am asteptat ziua asta.Inafara faptului ca am inceput scoala(lucru pe care evident nu mi-l doream).Am fost cam lenesa si am neglijat in ultimul timp blog-ul dar incerc sa ma ocup de el cat de mult pot!Cred ca ati observat si noua imaginea..desii nu imi prea place inca sunt in cautarea unui aspect cat mai dragut si frumos.Voi revenii in cateva zile cu favoritele lunii..poate chiar maine pt ca sigur in timpul saptamanii nu o sa am timp.
Si totusi vreau sa fac multe,mi-am propus de toate pt anul acesta scolar si nu numai.Si ca un inceput as vrea sa imi fac duminica unghiile MOV!Pentru ca de foarte mult timp nu le-am mai avut asa si vreau sa incerc ceva nou.Va las cu niste imagini si sa ma ajutati cu niste alegeri!Sunt foarte indecisa..
Inca nu stiu ce sa aleg intre acest degrade sau cupcake-uri.

Si acesta e tot un fel de degrade.

Zilele urmatoare revin cu noi achizitii,favoritele lunii septembrie si noul NOTD!
XOXO

2 comentarii: